piątek, 30 stycznia 2009

Kolejna czlonkini ;D


Paulina Michalec vel Pszczoła

Obecnie w ZHP funkcjonuje jako murzyn tzw. opiekun xD

Uczy się w Zespole Szkół Budowlanych w Radomiu.

Jednym z jej ulubioncyh zajeć jest denerwowanie innych ^^.

Poza tym jest uzależniona od ananasów, filmów i herbaty.

Dużo czasu spędza poza domem.

Ma zdolności do przyciagania wszelkich możliwych nieszcześć (wypadki samochodowe, upadki, złamania, zwichnięcia i różne inne)

Jest pozytywnie nastawiona do świata i nowych ludzi :)

Znaki szczególne: blizna pośrodku czoła i trzecia ręka na plecach^^

Jak juz będzie duża to chce być owocem jogobelli XD a tak na serio to biotechnologiem albo archiotektem krajobrazu.

Ulubione cytaty:

"Jeżeli zabałaganione biurko jest znakiem zabałaganionego umysłu, znakiem czego jest puste biurko?"

"Lepiej zaliczać się do niektórych niż do wszystkich"

Jej motto: "Kaczka to max co może z Ciebie byc"

2 komentarze:

Pszóła pisze...

bo ja to mam pytanie.
bo jak Pszczoła, to mnie się kojarzy.
a ja zapytać chciałam czy Paulina była może na IV Czarnuchu?

bo jeśli dobrze pamiętam to to była koleżanka Pszczoła, która reagowała jak mnie wołano i razem z nią Rock'n'roll'owo chusteczkowałyśmy ^^

Unknown pisze...

Byłam ^^